השירותים שלנו

שירותי מכירה במיקור חוץ לקהל העסקי

אנו מבצעים זאת במודל ייחודי בו הסיכון נלקח ממך ע"י תשלום בעיקר כאחוזים ממכירות שנעשות.

במידה ועסק עומד בתנאי הסף המינימליים לקבלת שרות זה נקיים פגישת אפיון, הצבת יעדים ומטרות ונצא לדרך.

שיטת העבודה:

·       יצירת מערכת CRM  יחודית לעסק לו אנחנו נותנים את השירות

·       בניית תסריט שיחה יעודי על מוצר הלקוח

·       הכשרת איש / צוות מכירות על בסיס הדרכה שבנינו יחד (אנחנו והלקוח)

·       סקירת התנגדויות רלוונטיות לתחום העיסוק של הלקוח

·       סקירת מתחרים, הכרת יתרונות וחסרונות מול המתחרים

·       הצבת יעדי לידים + הצבת יעדי מכירות

·       ניהול מכירות שוטף של העסק

·       ניהול מערך הלידים והלקוחות הפוטנציאלים על בסיס אסטרטגית מכירה מובנית ומותאמת

הדרכות ניהול, מכירה ושיווק על שלל סוגיהן

סוגי הדרכות לדוגמה שאנו מציעים:

  1. יצירת תסריט שיחת מכירות
    משתתפי הסדנא הינם בעלי עסקים שיצאו עם תסריט שיחה עבור העסק שלהם וכן כלים לשיפורו
  2. התמודדות נכונה עם התנגדויות והתגברות עליהן
    תוצאות צפויות למשתתפים:
    1. יבינו ויפנימו לעומק שהתנגדות זו הזדמנות
    2. יבינו שיש טכניקה להתגבר על כל התנגדות
    3. ילמדו לענות על 3 ההתנגדויות הכי בולטות ונפוצות במכירות – יקר לי, אין לי זמן, אני רוצה להתייעץ
    4. ידעו להבדיל להבדיל בין התנגדות אמיתית להתנגדות לא אמיתית.
    5. בונוס – טכניקה ייחודית להתגברות על כל התנגדות חדשה
  3. מחקר לקוח בשיחת המכירה
    מהות שאלת השאלות ו"מחקר על הלקוח" במהלך שיחת המכירה, הבדל בין שאלות פתוחות וסגורות, מתי להשתמש, ואיך לנצל את השאלות להנעה לפעולה לסגירה.
    תוצאה צפויה:
    חיזוק הקשר עם הלקוח והעלאת יחס ההמרה
    התוכן יכלול הסבר של הדינמיקה אותה מייצרים באמצעות שאלת שאלות פתוחות, סגורות והנעת תהליך המכירה באמצעותן.
  4. מיצוב פנימי ומנטלי לשיחות מכירה
    מטרה:
    מיצוב "האני" מול הלקוח והשפעת האנרגיה שלנו על יכולת סגירת המכירה והקניה של הלקוח בין אם בפגישה פרונטלית או טלפונית.
    תוצאה צפויה:
    להפוך ממחזר למחוזר –
    כשאני מחזר סיכויי המכירה שלי יורדים, כשאני גורם לכך שאהיה מחוזר אני מעלה דרמטית את אחוזי המכירה שלי.
  5. סדנת "שפת הלקוח"
    מטרות:
    א.  הבנת תכני השיחה שלו – שימוש במילון האישי שלו
    ב.  הבנת ערוץ/י התקשורת הדומיננטי שלו
    תוצאות צפויות:
    1. לשפר את התקשורת מול הלקוח
    א. להבין מהם ערוצי התקשורת הדומיננטיים של כל אחד ולהתאים את איש המכירות ליצירת תקשורת מתאימה. (ראייתי, שמיעתי, תחושתי)
    ב. להתאים את השפה לשפה בה הוא מדבר לעצמו.
    ג. לטפח את יכולת ההקשבה של איש המכירות.
  6. סימולציות מכירה
    כולל תרגול סימולציות לשיחות מכירה בלייב של המשתתפים בסדנה
    תוצאות צפויות
    א. שיפור השליטה של המשתתפים בתסריט השיחה
    ב. שיפור השליטה בשימוש אפקטיבי בשאלות פתוחות וסגורות בתנאי "אמת".
    ג. הבנה טובה יותר של שיפור תהליך מכירה באמצעות נתינת משוב למתרגלים
  7. להפוך שיחת ייעוץ לשיחת מכירה
    המטרה:
    בייחוד במקצועות בהם מקובל לתת פגישות ייעוץ ראשונות בהנחה,
    תוצאה צפויה:
    הפיכת ההזדמנות לשיחת מכירה ובסופה הלקוח יהפוך ללקוח משלם וחוזר
  8. יצירת פולואפ נכון
    מטרה: ביצוע פולואפ נכון להעלאת מספר המכירות באופן משמעותי וכן ביצוע אפסיילים
    תוצאות צפויות:
    איש המכירות יבין ויפנים את חשיבות הפולואפ ברמה מעשית
    מה מאפיין שיחת פולואפ
    איך עושים פולואפ נכון
    שינויים נדרשים בתסריט שיחת פולואפ

מחלקת טלמיטינג – תיאום פגישות עסקיות או פרטיות

כל עסק בכל תחום הזקוק לאנשי מכירות לטובת תאום פגישות פרטיות או עיסקיות יכול להעזר בשירותי מחלקת הטלמיטינג. תאום פגישה מתבצע על ידי שיחת מכירה המעלה ומעצימה את הצורך בפגישה אודות המוצר הרלוונטי. מעבר לתאום הפגישה נעשה גם ווידוא פגישה יום לפני הפגישה עצמה כדי למקסם את היתכנות קיום הפגישה.

הקמת מערך מכירות – מ- א' ועד ת', כולל תפעולו

הקמת מערך מכירות לעסק שלך, החל מניסוח וכתיבת  תסריטי שיחה , פירוט התנגדויות ומענה להן, יתרונות של המוצר, מחקר שוק של מתחרים, הקמת מערכות טכנולוגיה CRM לניהול  קשרי הלקוחות, טלפוניה ומעקבים לטובת ניהול צוות מכירות תקין, גיוס מנהל ועובדים על פי אפיון תפקיד, תנאים ודרישות, יצירת שיטת הכשרה ייחודית לאותו העסק, הכשרת מנהל מכירות ואנשי מכירות עבור מכירותהמוצר, יצירת מנגנוני תגמול לעובדים וכן מנגנוני בונוסים ותחרויות, יצירת מערך פולואפ ויצירת מערך מיקסום מכירות ללקוחות חוזרים.

כל זאת נעשה יחד עם הכשרת מנהלי ואנשי המכירות בעסק.

ייעוץ מכירות ושיווק – לשיפור יחס ההמרה למכירה

מטרתו הסופית של ייעוץ ההמכירות היא לשפר את יחס ההמרה למכירה של צוות המכירות בעסק. יעוץ המכירות כולל בניית תהליכי מכירה מותאמים, ניצול משאבי הלידים, יצירת מערך בקרה עצמית לכל איש מכירות, יצירת מנגנוני בקרה להנהלה על מחלקת המכירות , הטמעת "שפת מכירות" ארגונית.

עזרה בשיווק העסק

כדי למקסם את המכירות נדרש לפעמים שיפור של אפיקי ומהלכי השיווק השונים. בהתאמה לנסיוננו הרב יש לנו יכולת לייעץ בנושאי השיווק וכן לקחת חלק פעיל בשיווק העסק.

הכשרות מנהלים ואנשי מכירות

בכל רגע נתון אפשר לשפר את ביצועי מנהלי המכירות ואנשי המכירות בעסק. אנו יודעים לבצע זאת כך שיחס המרה של מכירות העסק יעלה לרוב באופן מיידי.

ליווי מנהלים בתהליכים

רכישה ויצירת כלים ניהוליים חדשים, החל מתכנון, ביצוע, בקרה, אסטרטגיה,הכשרה וגיוס ועד התאמת תהליך הכשרה לכל תהליך מסוים אותו נרצה לחזק אצל המנהל.

WhatsApp chat